Sex, Drugs & Rock 'n' Roll
Gratis bloggen bei
myblog.de

Main

Ma Home Ma Book MySeLf

Likes

Personen My Music Pics

Lalaa

Andere

ABout Me

This is the Page of a GirL, which loves the Music ... Rock'n'RoLL is her Life!
more?

Credits

Design
Hey ho Leidz

jaaaa jetz hod ja de schui wieda ogfanga...
de meisten findnz ja voisd schLimm (okä da kehr i dazua), aba zurzeit is ja no anfangsphase, des hoasd es gehd eig no, kannd schLimma sei... naja heia letztes jahr, nomoi einehänga & daaaann gscheid saufen natürLich<3 des werd wieda moi as lustigsde gLab i^^
naja... so is ja no ned vui bassiert, außer dass i voi den toLLän ordner hob xD (sehr interessant ) der hod nämLich orangen drauf... +hunga+ & für mi san parabeLn eindeutig wos zum essen Nina, chrissi & sandra ihr wisstz wos i moan xD
ach ja & da neie hof werd echd toLL is no ned ganz fertig aba i schädz er werd voi toLL^^
naja des war´s!
BaBa

hautz rein!
17.9.08 20:44
 


bisher 4 Kommentar(e)     TrackBack-URL


Geneviève / Website (21.9.08 13:41)
was die Schule kriegt nen neuen hof? was isn da alles dann? was hastn für lehrer ;D


tanja / Website (21.9.08 22:05)
jaa die schuLe kriegt nen neuen hof! der wird voLL toLL es gibt keine treppen mehr^^ aLso haLd die wenn man vo da brücke kommd is weg & die wenn man direkt zur schuLe rein gehd is auch weg is jetz aLLes gepfLastert^^ dann voLL die schönen pfLaster teiLe kommen & kA sitzecken soin no entstehen^^ bis jetz isa ja no ned fertig aba die wiese neben dem eingang is auch schon weg^^
naja bis auf neustadt & zierer sin aLLe voLL in ordnung, hab die hoffmann, samaga, schöpf, kröning, scheckLmann, heLLesöe, schadhauser,... aLso eig bassdz voi =) oh man aba in jeder stunde hörst ja in 10 monaten is die abschLussprüfung +tooLL^^+


Geneviève / Website (25.9.08 22:53)
ja das macht nervös auf dauer :D aber ads wird schon, ich habs au geschafft ^^. ihhhhh DER neustadt?


tanja / Website (27.9.08 01:13)
jaaa DER neustadt^^ sorry ko jetz ned mehr schreim, sonsd pennt ma de kathi weg :P xD bis nächsten samstag =)

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen