Sex, Drugs & Rock 'n' Roll
Gratis bloggen bei
myblog.de

Main

Ma Home Ma Book MySeLf

Likes

Personen My Music Pics

Lalaa

Andere

ABout Me

This is the Page of a GirL, which loves the Music ... Rock'n'RoLL is her Life!
more?

Credits

Design
ENDLICH!!

Leidz, mia ham´s gschafft:
MIA HAM FERIEN!!!
hach.. herrLich... endLich wieda lange schLafän, endLich wieda keine Lehrer sehn, nur oans is doof:
ma siegt de andan ned & i muas zb in nächster zeit vieLä bewerbungen schreiben -.- doof aba wos soi ma macha??
naja jetz in letzter zeit hod es eh nimma brochd ad schui zu geh, da wandertag war voi sinnLos --> wuhuuuu picknick auf der FraueninseL -.- wie doof & langweiLig -.- aba naja, des hamma jetz a übastandn...
so, jetz moi a schuijahres biLLanz:

"kranke Lehrer": 2 (hoffmann & kröning)
Vertretungslehrer: 2 (schaLow & kLarL)
Ins AusLand gefahren: 1 (Paris<3)
ins kino ganga: 1
FiLmä angeschaud: sääähr vieLä
einfach nur geLangweiLt: eig imma^^

naja... supa gääh^^ eig voi uninteressant, aba sonsd hobi a nix zum schreim^^

okä jetz moi zum wichtigeren teiL:
Ferien, ... des hoasd: fuad geh, fauLenzen, bewerbungen schreiben -.-, wos mid de andan macha & & &^^
hm... aLso vo de festLn woas i bis jetz no ned vui, aba a boa:
o3.o8.o8: Tanz Im Freien in Feichten
14.o8.o8: Astner FestL in Asten (logischerweise^^)
hm... mehr sans grod ned xD oda zumindest werd des meiste eh kurzfristig ausgmacht is ja ganz kLar^^
naja... sonsd gibtz nix mehr^^

aLso BaBa
hautz rein =)
1.8.08 22:29
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen